persoonlijk, onderscheidend en chic

Over ons

Het Campagnehuis werkt samen met projectontwikkelaars, investeerders en ontwikkelende bouwbedrijven. Persoonlijke gesprekken en analyse van de plek en het product leiden tot een krachtige strategie en verleidelijk concept. Daarna maken we campagne. Een traject waar ervaring en innovatie elkaar vinden. Met een doordachte set van marketingmiddelen vinden én raken we de doelgroep.

Het Campagnehuis onderscheidt zich door daadkracht, een ongekend groot netwerk en de benaderingswijze. Met ons zakendoen voelt alsof je je in een kleinschalig boutique hotel bevindt; één vast contactpersoon waarachter een team van experts schuilgaat. Alles is maatwerk en wordt tot in de puntjes verzorgd. Van een interactieve website tot brochure, van een chic event op locatie tot een social media campagne en videoproductie; wij regelen het allemaal. 

Als het project uitdagend is ten aanzien van de conjunctuur, prijs of locatie zijn wij op ons best. 30 jaar vastgoedervaring werpt zijn vruchten af! Een nieuw project dat persoonlijke aandacht verdient? Laten we er samen aan beginnen. Want onze ervaring leert…geen champagne zonder campagne!

Laura van der Molen

Directeur

30 jaar geleden kwam Laura in het bedrijf van haar vader. Het toenmalige pre-press (grafisch) bedrijf transformeerde zij tot een full-service reclamebureau. Opdrachtgevers als KLM, Albert Heijn, ABN-Amro, NS, ANWB waren kind aan huis.

Eind jaren 90 diende de eerste projectontwikkelaar zich aan, vanaf dat moment was het vastgoedmarketingbureau geboren. De kracht van Laura zit hem in het kunnen ‘vermarkten’ van wat een ander bedoelt of voelt. Vanuit haar ervaring en gedegen onderzoek bedenkt ze spraakmakende concepten.

Een campagnemaker pur sang. Meedenkend, uitgesproken, gezellig en vasthoudend, en daarmee boekt ze resultaat.

Barry Touw

senior Graphic Designer

In 2015 verrijkte grafisch vormgever en dtp’er Barry Het Campagnehuis met zijn creatieve geest en schat aan ervaring in vastgoedmarketing en helikopterview.

Barry heeft altijd het overzicht en bewaart daarmee de rust in de hectiek van de dag. Barry is kritisch en precies, vooral op zijn eigen werk.

De lat ligt hoog en elke keer wil hij zichzelf overtreffen. Vanuit zijn liefde voor het vastgoed marketing vak en gevoel voor kleur en vorm verbeeldt hij de ontwikkelde concepten.

Bas Dekker

Junior Graphic Designer

Sinds april 2025 is Bas het creatieve brein dat Het Campagnehuis heeft versterkt. Met zijn 28 jaar brengt hij een frisse blik en een flinke dosis veelzijdigheid mee. Zijn kracht ligt in het vertalen van ideeën naar creatief beeld. Of het nu gaat om branding, drukwerk of digitale campagnes.

Bas is rustig van aard, maar zijn creativiteit en gevoel voor humor maken hem een gezellige collega en een waardevolle sparringpartner. Hij denkt in beelden, ziet mogelijkheden waar anderen ze missen en weet campagnes nét dat extra’s te geven. Een grafisch vormgever die niet alleen de boodschap scherp neerzet, maar ook een glimlach meebrengt.

Lizzy

Vrolijkheidsexpert

Onze schattige en energieke Lizzy, is een ware meester in het verspreiden van vreugde en positiviteit. Met haar kwispelende staart en dwaze acties weet ze moeiteloos iedereen om zich heen op te vrolijken.

Lizzy is een trouwe metgezel die altijd klaarstaat om haar team te motiveren en te inspireren. Haar enthousiasme is besmettelijk en haar aanwezigheid zorgt voor een extra boost aan positieve energie op ons kantoor.

Merkidentiteit en naamgeving

We hebben onze eigen ontwerpstudio. Het Campagnehuis staat bekend om haar creatieve concepten. Altijd een pakkende naam, sprekende pay-off en stijlvolle uitstraling. Woord en beeld zetten het project of de plek in haar kracht. En dat begint al bij de tender! Niet voor niets is ons motto: geen champagne zonder campagne. 

Strategie en Mediaplan

Welke strategie past? We verdiepen ons grondig in de locatie, het product en de markt. Vaak met de voeten in de klei! Vanuit een goed overdachte en met de klant afgestemde strategie maken we een mediaplan. Dit mediaplan bestaat uit een zorgvuldig gekozen mix van middelen die de doelgroep bereikt en verleidt. We schieten niet met hagel.

Interactieve website

Bezoekers vasthouden en aanzetten tot actie. We weten wat daarvoor nodig is. De basis is een aantrekkelijk, maar bovenal functionele website met krachtige functionaliteiten, zoals een 360° virtuele tour en woningzoekmachine met filterfunctie. Vanzelfsprekend draaien onze websites op een systeem dat analyse mogelijk maakt. Meten is weten én betekent bij kunnen sturen!

Fotografie en videoproductie

Wij richten ons altijd op leads en prospects. Er zijn vele wegen die daarnaartoe leiden. Met onze vaste fotografen en het videoproductieteam brengen wij het project en de ontwikkelaar in beeld. We weten als geen ander hoe we die ene snaar moeten raken bij de doelgroep. De emotie moet kloppen.

Artist impressions en plattegronden

Ook na 30 jaar vastgoedervaring bekijken we elk project nog steeds vanuit het perspectief van een toekomstige bewoner. Vooral als het gaat om nieuwbouw is de verbeelding van de toekomst essentieel. Onze artist impressions en (ingekleurde) plattegronden laten we maken in de stijl van het project en afgestemd op de lifestyle van de doelgroep.

Copywriting en e-mailmarketing

Schrijven voor en over vastgoed. Het is niet iedereen gegeven. Het gaat om de stenen die je verkoopt, maar het is de emotie die spreekt. Onze tekstschrijvers hebben de ervaring om een project of de tender te doorgronden, de essentie eruit te halen en vervolgens de juiste toon te zetten. Een verhaal dat informeert én verleidt.

Magazine of brochure

Aan de hand van het bedachte concept ontwerpen en realiseren wij verkoop-brochures, high-end koffietafelboeken en exclusieve (gebiedspromotie)magazines. Vanzelfsprekend hoeven onze klanten niet zelf aan de slag met fotografie, teksten, impressies en ingekleurde plattegronden. Het Campagnehuis heeft alles in huis.

Social media

Het Campagnehuis omarmt online marketing, maar verliest offline marketing nooit uit het oog. Het is deze crossmedia-combinatie waarmee wij steeds weer weten te verrassen. Een goede social media campagne is niet meer weg te denken in onze strategie. We bedenken een campagne, zorgen voor de content en beheren de accounts, zodat het project steeds meer bekendheid krijgt.